Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Emisiuni TV preferate

duminică, octombrie 27, 2013
Am luat-o raznaaaaaaa! Puțin... De vreo 2 săptămâni mă uit la TV. Nu zi de zi. Marți și sâmbătă seara sunt cu ochii ațintiți către TV. Știți doar că nu mă dau în stambă când vine vorba de privitul la televizor, dar de ceva timp mă cam dau în stambă doar 2 zile pe săptămână. Au început două emisiuni de divertisment foarte faine, dragi mie, care mă fac să zâmbesc, să râd cu gura până la urechi. Despre ce emisiuni e vorba?

Prima emisiune e difuzată în fiecare zi de marți, la ora 20:30 pe ProTV. Se numește "Masterchef". Am urmărit și celelalte 2 sezoane, însă cel de-al 3-lea sezon aduce ceva nou. Proba celebrității. Adică, sunt vedete la cratiță, nu simpli concurenți. Premiul e de 50.000 de euro. Tata îmi zicea că e făcătură, că a văzut el pe nu știu ce site, că o vedetă a spus că a primit 10.000 de euro pe o lună de filmări. De aia nu mai pot eu. E vedetă, are contract de imagine și trebuie să fie plătită când apare pe sticlă. Pe mine mă interesează divertismentul. Îmi place umorul. Ei bine, asta îmi oferă acest show de televiziune. Umor cât cuprinde. Săptămâna trecută a fost primul episod din noul sezon și am râs foarte mult. E foarte diferită treaba pentru că și vedetele au ceva tupeu în ele, încât își permit să și glumească cu cei 3 jurați. Sunt multe vedete... Gina Pistol, Pacha Man, Hienă de la Animal-X (nu-i știu numele real), vreo 2 reporteri ProTv, Ioan Isaiu, surorile Cheeky și alții. Eu vă recomand show-ul ăsta. Te binedispune.

A doua emisiune e difuzată în fiecare zi de sâmbătă, la ora 20:30 tot pe ProTV. Se numește "Vocea României". Cum sunt  înnebunit după muzică, îmi place că descopăr muzică frumoasă și nouă. La fiecare concurent e afișată numele melodiei și la o simplă căutare pe YouTube am și găsit originalul. Pavel Bartoș e unul dintre oamenii care mă binedispun foarte mult datorită umorului. Cel mai tare din tot show-ul e Horia Brenciu. Băi, deci e un om super energic, amuzant și se vede pe el dorința arzătoare atunci când își dorește un concurent. Din ce am auzit, ar fi unul dintre cei mai bine cotați artiști din România. Nu mă miră. Chiar are o voce super faină.

În concluzie, mă uit la TV la aceste două show-uri foarte amuzante. Voi la ce emisiuni TV vă uitați?



sursa foto: google.ro


Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles